Anticonceptionalele ingrasa?

Anticonceptionalele ingrasa?

3 comments

Salutare tuturor,
Ca si voi, ma confrunt si eu cu acneea. Dupa diferite tratamente antiacneice doctorita mi-a recomandat anticonceptionalele mai exact Yasmin. Eu am 19 ani.

Nu stiu prea multe lucruri despre ele asa ca am decis sa va intreb pe voi pentru ca sigur sunt persoane aici care au fost in aceeasi situatie ca si mine.

anticonceptionaleEste adevarat ca anticonceptionalele ingrasa?
Afecteaza alte organe, de exemplu ficatul?
Dupa cat timp se reduc cosurile daca iau anticonceptionale?
Trebuie sa tin un regim special cat timp le iau?

Multumesc si astept raspunsurile voastre.

3 Comments so far

Jump into a conversation
  1. Anca
    #1 Anca 16 noiembrie, 2014, 16:29

    Da este adevarat ca ingrasa. Dar daca ai grija putin la alimentatie totul este in regula. Testat 🙂

    Cand am avut eu probleme cu cosurile si mi-a prescris dermatoloaga anticonceptionale, a durat cam 2 – 3 saptamani pana am inceput sa vad rezultate.

    Nu este musai sa tii regim, dar recomandat este sa mananci cat mai sanatos, sa eviti grasimile, bauturile alcoolice etc.

    Legat de protectia ficatului, periodic (mie asa mi s-a recomandat cel putin) poti lua un hepato protector.

    Reply this comment
  2. Chirila Anca
    #2 Chirila Anca 14 iunie, 2014, 08:39

    Din pacate sunt destul de cunoscute si pentru acest efect al lor, insa eu nu cred ca este de speriat.

    Totusi, este o ocazie buna sa te apuci de facut sport, macar de 2 ori pe saptamana 😀

    Reply this comment
  3. ada
    #3 ada 8 iunie, 2014, 09:12

    cam ingrasa ..
    nu stiu daca ele sunt 100% cauza ingrasarii, insa eu dupa ce am inceput sa iau Yasmin am luat usor usor in greutate. nu foarte mult, o mentin fara probleme, insa are efecte din acest punct de vedere 🙂

    Reply this comment

<

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.